Yazar Artışı Üzerine (Bölüm 2)


Önceki yazımda, yazarların artmasıyla karışan yazılar sorunu hakkında öneri istemiştim. Ortaya çıkan şu oldu. Etiketler aracılığıyla yazarları ayıracağız. Bir de bunun konu başlıkları mevzusu var.

Yani bu blogda birini özellikle takip etmek ya da bir konu hakkında arama yapabilmek için bloğun sağında bulunan etiketlerine başvurucaz. Tabi ki web versiyonunda böyle. Mobilde görünmüyor sanırım.

Herkesin kendi etiketi var. Yazısını tamamlayan, yayınla butonuna basmadan önce şuradaki etiketlerden kendi isim etiketini seçebilir.




Ama eğer konu etiketi koyacaksanız, var olan etiketler arasında yoksa, yeni etiketinizi belirleyerek, onu da listeye ekleyebilirsiniz. Siz eklediğinizde, hemen yanda göremeyebilirsiniz, tam olarak eklemek için şu yöntem gerekiyor:

(Bu kısım sizde görünüyor mu bilemedim şimdi gerçi)

gayet paint'le işaretlediğim yerden düzenleye tık

Seçilen etiketlerden, yeni etikete tik ve kaydet.



Siz bunu göremiyorsanız, ben eklerim tabi, bari test edip yazıyı yazsaydım değil mi, ama işte zoru sevmek heralde. Neyse, her halukarda istediğiniz etiketi kullanıp, yazınızı çeşitli içeriklere ayırabilirsiniz.

Blogun kullanımı hakkında önerisi, yorumu, fikri olan varsa? 




Share:

4 yorum:

  1. Kahvecim şimdi anlatmak uzun sürebilir, geçici olarak bizi yazar eklediğin yerden beni admin olarak atarsan üste bir menü çubuğu ekleyeyim diyorum ben. Azıcık da düzenlerim gadgetleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla vaktin olur da el atarsan, nasıl güzel olur. uygun oldukça :) atadım seni yönetici olarak, teşekkürler pek çok GeCe <3

      Sil
  2. Merhaba:)
    Harika bir fikir, harika bir blog, hayran ve epey mest oldum.
    Yazılar çok rahat, doğal ve akıcı, konular herkesi ilgilendiriyor, blog sorunları, hedefleri net sergiliyor, yol gösteriyor ve çok çeşitli çözüm üretiyor. Örnek alınacak, çare aranacak, esin katacak bir mekan oluşuyor burada. Tebrik ederim:)
    Selamlar sevgiler
    Özlem

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloga dün japonkedinin yazısından ışınladım ve bayıldım. 2 günde tadı damağımda kalarak okudum yazıları bundan sonra sıkı takipciniz olabilirim ��

    YanıtlaSil