EUPHONY: Başarının ilk adımı hedef belirlemektir. ( Yani ,umarım)



Yazmaya üşenen,nice blog açıp okuyucu kontenjanından faydalanan ben gaza geldim mi? Şimdilik yazma konusunda evet,depoları boşaltma konusunda bekleyip göreceğiz modundayım. 44 yaşına girmiş,çocuksuz ve bekar,sıkılgan ve üşengeç ve Antalya'da yaşayan bir hatunum.

Benim ruhsal depo,evsel depo kalabalık ve dağınık. Dürüstçe söylemem utanmıyor anlamına gelmez ama eve kimseyi çağıramadığım kesin. Azıcık da misafire hizmet etmeyi sevmiyorum. Arkadaşa hizmet olmaz ama eve gelenin adı misafir olunca otomatikman hizmet etme fiiline giriş yapıyoruz. Ara ara eşya atma faaliyetine girişiyorum ama penguen adımlarıyla zor bu gidişle yılbaşına değil 45 yaşına depoları boşaltırım.

Hedef 100 gün olunca klasik yılbaşı listesini kısaltmak zorunda kaldım. Minik adımlarla başladım.

 1- Antalya'da bitmeyen yaz nedeniyle kışlıklar daha çıkmadı ama vakit yaklaşıyor. En azından kıyafetleri ayıklamak zorundayım. Başlamak için gerçek bahane.

 2- Evin her bölümüne bir haftasonu ayırsam bir ayda biter de her hafta sonu illa ya başım ağrır ya bir yerim. Kendimi bloke ediyorum sanırım. Ama yine de kasacağım. Balkondan mı başlasam iyi olacak.

 3- Spora başlayacağım. Yazın gittim ama 40 derece sıcak ve tatil yapacağım derken ara verdim. Tatil işi yalan oldu. Ne hevesim kaldı,ne bütçeyi yettirebiliyorum. Ama sözüm söz Ekimde Reformer Pilatese tekrar başlıyorum.

 4- Yine de aklım kalmasın,en az 3 günlük tatil yapmaya çalışayım Antalya dışında. Ruhsal detoksa uygun bir madde. Listeye eklemesem olmazdı.

 5-  Yılbaşına kadar 6 sene önce aldığım ama ağırlığından dolayı taşımaya üşendiğim makineyi antika sınıfına girmeden kullanmak,temel fotografçılığı çözmek.

6- Kilo verir gibi olduydum ama gece atıştırmalarım oldu güya glutensiz ama kalori var mı var,gece yemek nedir yav? Hedefi küçülteyim bari 5 kilocuk olsun. geri kalan 10-15 kiloyu gelecek seneye de bırakırım.

7- Ruhsal detoks için bir adım attım. Bir değişik terapiye başladım. Ailemde bir nevi lanet var,blokajlar çok derken görünmezlik çıktı bahtıma. Doğduğumdan beri çok az görünmüşüm.Farkedilmemek için çaba göstermişim. Bakalım devamında neler çıkacak...

Yazdıkça yazasım geldi. Abartmayayım. Daha eklenebilir ama sonraki yazıya kalsın. Hedefler belli,adı kondu.
Share:

2 yorum:

  1. Hoşgeldin :) Arada da 40 yaş konusunu yazar mısın, açık söyleyeyim beni korkutuyor.. Onu bunu takıyorum ama kendime yediremiyorum "herkes gibi" benim de 40'tan korktuğumu..

    YanıtlaSil
  2. Listeye bayıldım :D Yazdıkça yaz <3

    YanıtlaSil