Gökçe: Benim stoklarımda ne var?


Kahve’nin çağrısına karşılık verip bu saadet zincirine ben de katılmak istedim. İsmim Gökçe ve düzenli bir bloga sahip değilim. 2 erkek çocuk  anası , ocak ayında 40’ına merdiven dayamış( ve bunu fena halde dert eden) bir insan yavrusuyum. Hayatımınızın en radikal kararını verip kasım ayında yurtdışına taşınma kararı aldık ailece. Kahve’nin bu yeni blogu bence hayatımın bu dönemine cuk oturmuş olabilir.

Peki benim stoklarımda ne var:

1- Plan yapmama ya da yapıyorsam uyma. Ben hep kafasında planlar dönen ama bu planlara uyamayan , uymadığı için de kendi kendini kemiren yapımı bu 100 günde kenara bırakmak istiyorum. Daha az plan amacım. Buna bağlı olarak da şu lise de sınıf masalarına kazıdığımız ‘Carpe Diem’ felsefesini azıcık kafama kazımak istiyorum. An’da kalmak istiyorum.En kötü 100 gün dişimi sıkarım ,101. Gün yine plan yapıp uymayıp  kafama takmaya devam edebilirim.

2- Yogaya başlamak. Kilo fazlam var hem de oldukça. Ama Yoga isteme sebebim kilo değil, esnemek. Yani bir ağaç kütüğü iddia ediyorum benden daha fazla eğilip bükülebilir.Bunun için her türlü akıl almaya açığım. Çünkü ilk etapta kursa gidemem. Eğer derseniz ki aç şu video ile başla falan çok makbule geçer.

3- Eşya atma. Buna yarın başlıyorum ve bu sefer çok iddialıyım , evde taş taş üstünde bırakmayacağım.

4- Aldığım latince dil öğrenme  kitabına başlama. Niye latince bilmiyorum, sonuçta İncil’i orjinalinden okuyayım gibi bir derdim yok. Sanırım daha lisedeyken  yanımda Avusturya Lisesine giden bir arkadaşım vardı. Ve seçmeli ders latince alıyordu lisede. İnanılmaz havalı bulurdum. Hep içimde uktedir. Haftada 3 gün 30 dakika baksam 100 günde başlangıç  seviyesine gelirim herhalde.

5-Ve en önemlisi yeni taşındığımız şehri benimsemek ve orayı da yuvam gibi görmek.Yeni bir şehir nasıl yuva gibi görünür üzerine verilebilecek her türlü akla açığım:)

Share:

6 yorum:

  1. ne güzel denk gelmişiz :) plan yapmama planında benim de gözüm var, ikinci aşama. önce stoklarımı bi bitireyim.

    YanıtlaSil
  2. Hangi ülke olduğunu çok merak ettim, azmedince hepsi olur merak etmeyin. Hoş geldin Gökçe

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin Gökçe :) 40 konusu beni de geriyor, yalnız değilsin..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Gokce,
    Yoga konusunda esimin sayesinde tanidigim Adriane'yi tavsiye edeyim. 30 day of yoga - Ease into it diye bir serisi var. Esim her sabah uyanip bu 30 gunu basariyla bitirdi. Hem aliskanlik kazandi, hem de esnekligini ciddi derecede gelistirdi - ki kendisi bagdas kurmayi gec, bacak bacak ustune bile atamayan bir insandi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım ve hemen başlıyorum. fruko, hızır gibi yetişmek?

      Sil
    2. maksat herkesler esnesin :)
      eger esneklik icin devam etmeyi dusunen varsa ve araya biraz meditasyon da atayim derseniz yin yoga videolarina bakin derim. benim kalbimin sahibi yin yogadir.

      Sil