Kampanyaya Hazırlık

elim ayağıma karıştı be canım

Aslında hemen bu Pazartesi başlamak istemiştim (sabırsızlık) Fakat beni 'ertelemeye' götüren ya da vazgeçiren en temel şeyin hazırlıksız olduğunu sobeledim. En azından bu kez, hayatımda 1 sefercik kendimi iteklemek ve hiçbir bahaneye yer vermemek istiyorum blog.

Sonuçta amacım, kendimi bu kez köşeye sıkıştırmak. Ve neler oluyor görmek.

Hangimiz 'bundan sonra mutlu olucam' dediğimizde, mutlu olabiliriz? En azından karanlıkta el yordamıyla yöntemi bulmamıza yardımcı minik ipuçları olması iyi olurdu. Örnekleri çeşitlendirecek olursak; 'dilimi geliştirmek istiyorum' diyince, geliştirmek eylemi kişiden kişiye göre değişen ve bilinmezlik içeren aktivite. İngilizceni hangi yöne geliştirmek istiyorsun? Şimdiki seviyen ne? İngilizcenle yapmak istediğin şey nedir? Kaynaklar ne olmalı? gibi gibi.

Bu hafta depolarımdaki ürünleri boşaltma ve stokları eritme kampanyama detaylı hazırlıklarım var anlayacağın. Mesela;

  • Evdeki kitapların listesi çıkarılacak.
  • Yürüyüş yapılarak ham vücut spora hazırlanacak.
  • Erken uyuma girişimlerine adımlar atılacak.
  • Çizim çalışma tekniklerine dair bir kitabım var, yeterli mi bakılacak.
  • İngilişçe okuma yapmak için favori sitelerim genişletilecek.
  • Youtube kanalım için atmam gereken mailler düzenlenecek.
  • Gıda alışverişi yapılacak.
  • .
.
.

daha devam ediyor listem...

Geçenlerde severek takip ettiğim bir hesapta okuduğum şu alıntıyı yapmanın tam sırası blog:

"dünyayı bugünkü durumuna getiren nedir, bilir misin? yarım işler, yarım konuşmalar, yarım günahlar, yarım iyiliklerdir. sonuna kadar git be insan, avare et ve korkma! tanrı baş şeytandan çok, yarım şeytandan iğrenir!"

-Nikos Kazancakis



Share:

5 yorum:

  1. Süre kısıtlaması (100 gün) iyi bir seçenek olmuş. Şu an, gündelik işler ve aylık üç madde uygulamasındayım ben. Merakla takipteyim ve tabi başarılar dilerim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o neymiş, bilmiyorum bak. senin bloglara geliyorum ben de, çömeyim bi :D

      çok teşekkürler.

      Sil
  2. Bu bloğu ve fikri sevdim ilgiyle takip edeceğim ama lütfen burada yapmaya niyetlendiğimiz programda aksamalar olursa (ki anneler için çok büyük bir olasılık) bunun sana strese neden olmasına izin verme. Bazen yaptıklarımız kadar yapamadıklarımız da bize çok iyi dersler veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel söyledin ya. zaten bu bir deney olacak GeCe. sonunda çıkan tabloya bakıcam ve durum neyse onu kabullenicem. yeter ki bahane bulup, küçümseyip, mükemmeliyetçilik yapıp ertelemiyim. makul ve gerçekçi olayım.

      Sil
  3. Merhaba,

    Depoları boşaltma fikri de, hazırlık aşaması yazısı da bana Edi ile Büdü'nun su videosunu hatırlatti:

    https://youtu.be/AXyYBJbYQFo
    :)

    Durum bu hale evrilmedigi sürece cok güzel hareketler bunlar :)
    Enerjiniz bol ve daim olsun

    YanıtlaSil