SORU-003


Şunun gibi bir kadın olmak istiyorum dediğim tek bir karakter oldu. 5 yaşında falanım. Tam bir apartman bebeğiyim. Tombulum da, hantalım azıcık. O zaman kardeşim de doğmamış daha. Televizyon kankam haliyle. Bütün gün çizgi filmlerle, power rangers’larla geçiyor ama ben tek bir şeyi bekliyorum: ZEYNA!
Yazarken bile bir gülme geldi. Hani millet Kurtlar Vadisi izleyip izleyip ertesi gün birbirini dövüyordu ya, ben de Zeyna’dan sonra elime alıyordum oklavayı(ki kılıcım olur kendisi), biniyordum ikili koltuğa(tahmin edersiniz ki atım), alelelele!!! Sanıyorum televizyondaki diğer kadınlardan farklı olması beni çekmişti. Güzeldi, güçlüydü, yalnızdı, erkeklerle savaşıyordu, kimseye ihtiyacı yoktu. Bilinçaltıma ettiğime bakın ki ilişkilerimde karşımdakinden çok çabuk soğuyan, ilişki içinde bile yalnızlık çeken; ekstreme sporlarla uğraşan, fiziksel olarak gerçekten güçlü; şantiyelerde bir sürü erkeğin arasında kendini var etmeye çalışan; kimseye ihtiyacı olmadığını kanıtlamak için üniversiteye giden, sabahlara kadar proje çizen, sabahları bir işte, hafta sonları başka bir işte çalışan bir kadın olmuşum. Ah Zeyna! Beğendin mi yaptığını…
Günün sorusuna bağlıyorum:

SORU-003
KİM YA DA NE OLMAK İSTİYORSUNUZ?

5 yaşımdaki kızın Zeyna’cılık oynaması bittiyse artık yetişkin genç bir kadın olarak nasıl biri olmak istediğimin tanımını yapmak ve bu yöne doğru evrilmek istiyorum.


  • ·        Zarif/Alımlı/Çekici/Karizmatik
Burada kastım fiziksel olarak narin olmak değil. Biraz maskülen bir enerjim var. Feminen enerjimi daha çok kullanmak, onu daha çok yaşamak istiyorum.

  • ·        Saygı duyulan/Kaliteli bir sosyal çevreye mensup/İyi bir dinleyici
Dinlemekte sıkıntılıyım. Dikkatim falan dağılıyor. Karşımdakini sünger gibi dinleyebilmek istiyorum.

  • ·        Aile ilişkileri güçlü
  • ·        Farklı ve heyecanlı zevklere sahip/Eğlenceli/Özgün/Deneyimlere açık
Farkında olduğum bir hayat var ve her şey insanlar için. Denediğim her şey yanıma kar kalır diye düşünüyorum.

  • ·        Zevk ve ihtiyaçlarını kendi finanse edebilecek kadar zengin
Ve bunu gönlüne göre bir iş ve iş ortamında yapabilirsem süper olur.

  • ·        Güleryüzlü/Alçakgönüllü/Yardımsever/Duyarlı
Ne hediye alacağımı bilmediğim kişiler için Darüşşafaka’ya bağış yapıyorum; çok seviniyorlar; aklınızda olsun. Bir taşla iki kuş oluyor. Anneler günü için yaratıcı hediye bulamıyorum mesela artık; anneme “sizin için bağış yapıldı” kartı yolluyorlar; nasıl mutlu oluyor anlatamam.

  • ·        Fikirlerini ve sınırlarını açıkça dile getirebilen/Bunu yaparken kimseyi kırmamayı başarabilen
Ben baştan insanlara durmaları gereken yeri uygun bir şekilde söylemediğim için bu sınır ihlali canıma tak ettikten sonra fena kalp kırıyorum. Herkesin rahatı ve huzuru için bunu bunu bunu sevmiyorum” demeyi öğrenmem gerekiyor.

  • ·        Hislerini ve sezgilerini dinlemeyi bilen/Özüyle iletişim halinde
Hani bir şeye başlarken içinizde böyle bir burukluk olur ama medeni dünya insanı olduğunuz için mantıklı bir açıklama bulmadan o şeyden cayamazsınız; aradan zaman geçer o içinizdeki burukluk tam olarak başınıza gelir. İçimizde bir şey var, nasıl oluyor bilmiyorum ama her şeyi de biliyor. Hislerimi daha çok dilemeye, ne dediğini anlamayı öğrenmeye gerçekten niyet ediyorum.

  • ·        Çalışkan/Üretken
Başkalarına faydalı olabilme isteği duyuyorum, yöntemimi hala bilmiyorum. Arayışım sürüyor.

  • ·        Rahat/Konforlu/Huzurlu
Kontrolcü olduğumu fark edeli 2 gün oldu😊 Belli ki ipleri gevşetmek istiyorum.

  • ·        Süreçleri iyi yönetebilen/Yönetici
Bu mesleki hedefim diye düşünmüştüm ama aslında sosyal hayatımda da sahip olmak istediğim bir özellik. İpler gevşek de olsa benim elimde olsun.

  • ·        Sportif/Güçlü/Sağlıklı
Ah Zeyna! Bitmemişsin!

  • ·        Sade/Minimal
Minimalizm, hayatınızda sevdiğiniz şeylere yer açma yöntemidir, diye okumuştum bir yerlerde. Neler çıkarsa hayatımda yer açılır, hayatıma almak istediklerim neler? Bu blog sayesinde hepimiz hayatımıza sevdiğimiz şeyler almaya çalışıyoruz, ama ilk önce neleri sevmediğimizi bulup dışarı çıkarmak gerekiyor.

  • ·        İstikrarlı/Kararlı
Hedeflerim konusunda çok kararlı ve istikrarlı olan ben ilişkilerimi sürdürmek konusunda maalesef aynı başarıyı sergileyemiyorum. Konu beden olsa haftada 3 spora git diyebiliyorum da, gönül olunca her gün bu adamı 3 kere sev diyemiyorsun işte.

Burcu 2.0’da olmasını tasarladığım özellikler bunlar. Çalışmalarım ve hazırlıklarım bu yönde hızla sürüyor.

Share:

6 yorum:

  1. bir inşaat mühendisi olarak bende el kaldırıyorum :D ayrıca zeyna ya hayran olmamak ne mümkün ben en çok o zılgıt eşliğinde attığı halka bumerangın hastasıydım ;) ama senin kadar gayretli değilim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o halka yerine de bir şeyler sallıyordum sağa sola ama ne olduğundan tam emin değilim:) Savaşçı olayım derken şantiyeci olan yerli Zeyna'lar:)

      Sil
  2. ben zeyna döneminde, ilkokulu bitirmiştim. ortaokulun kaçıncı sınıfı hatırlamıyorum. ama öyle etkilenmiştim ki, sabahın köründe kalkıyordum, koşu yapıp eve geliyordum ve kaslanmak o zamanlar moda değilken (yani ortada bir Madonna kası yokken), öyle bir fiziğin hayalini kuruyordum.

    zeyna gibi bağımsız ve sert olma fantezim uzun uzun da sürdü. bu arada sade yaşamakla ilgili şu bloğu sana paslıyorum, okumadıysan. boş vakitlerinde göz atarsın belki, bana acaip iyi gelmişti: http://sadeyasamak.com/

    YanıtlaSil
  3. Kitaplarını da okudum bloglarını da:)
    Ah Zeyna bize sen neler ettin!

    YanıtlaSil
  4. Yahu tüm "olumlu kişilik özellikleri"ni yazmışsın, geriye bişey kalmamış :D Hepsini birden olabilmek zor olmaz mı? Mesela arasından senin için en önemli 3'ü seçip odaklansan? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama hepsi birbirine öyle bağlı ki:) Ben bunların içinden 3 tane seçemem zaten ya:/

      Sil