SORU-005


Soruları çok seviyorum ama başına “en” gelince bütün sorular zorlaşıyor. “En” olanları seçince diğerlerine sırtımı dönmüşüm gibi hissediyorum. En sevdiğim 5 t-shirt’ü seçersem diğer t-shirtlerim artık vazgeçilebilir oluyor. Her şeyden vazgeçmemiz gerekse yaşamak için muhtaç olacağım şeyleri bulmaya çalışacağım bugün. Güzellik yarışması sorusu gibi soracağım ama biraz daha ciddi cevaplamaya çalışacağım.
Issız bir adaya düşseniz sahip olduklarınızdan hangi 5’ini yanınıza alırdınız?

SORU-005
HAYATTA DEĞER VERDİĞİNİZ EN ÖNEMLİ 5 ŞEY NEDİR?

  • ·        Biri                        : Yeri gelir kendimi kıyaslarım, yeri gelir onaylanma ihtiyacımı gideririm, zor anları paylaşırım, canım sıkılınca kafasını şişiririm, iş bölümü yaparım, gönlüme göre biri olursa aşk da yaparım, hatta çoluk çocuğa da karışırım. Boğazıma bir şey kaçsa sırtıma vuracak biri olsun isterim yanımda. İnstagram’a koyabilecek olsam ıssız bir adada yapayalnız kafamı dinlemek isterim birkaç gün ama hayatımın geri kalanı boyunca yalnızlıkla baş edemem. "İnsan sevmiyorum ben ya" derken en değer verdiğim şeylerin ilki insanlarım çıktı.


  • ·        Hedef                  : Uyanmak için bir hedefe ihtiyacım var. Bugün ne yiyelim, barınağın damını onarayım kahvaltıdan sonra, bugün demlemelik bir ot bulmaya gideyim ormana, gün batımını kumsalda izleyelim, erken yatayım uykumu alamayınca işlerim ters gidiyor… Bana tik atılacak listeler verin, keyfimizi işler bitince yaparız planlı planlı.


  • ·        Merak                 : Her gün başka bir detaya yakından bakma merakım olması lazım. Bir şeyler beni şaşırtmazsa, o gün yeni bir deneyim yaşamazsam, bol bol merak alamıyorsam yanıma şöyle en dirsekleri yer yapmışından bir depresyon hırkası alabilirim. “Bugünden öğreneceğim ne var?” sorusu halihazırda da hayatımı kurtarıyor. Pozitif merak, iyi şeyleri görme, neredeyseler bulup çıkarma arzumu yanıma alıyorum.


  • ·        Sezgilerim          : Şehirdeki uyaran sayısı fazlalığından sezgilerimizin sesini kısıyoruz ki delirmeyelim. Issız bir adaya düştüğümde fiziksel avantajlar gereği zaten sezgilerim hızlıca seslerini yükseltecektir. Sevmediğimiz bazı yiyecekler var ya, aslında vücudumuz o şeyin bize iyi gelmediğinin farkında olduğu için o şeyden tiksinmemizi sağlıyormuş. Kimisi kokusunu sevmez, kimisi tadını sevmez, bazısı var dokunamaz. Belki o şeye intoleransın var ve vücudun seni oradan uzaklaştırmaya çalışıyordur. Malum ıssız yerdeyim; beni neyin zehirleyeceğini, neyin bana şifa vereceğini artık kokusuyla mı anlar sezgilerim, rengini mi beğenmez de beni oradan uzaklaştırır bilemiyorum.


  • ·        Ümit                    : Hayatımın daha iyiye gideceğine, her gelen günün yeni bir şans getireceğine dair ümidim olmalı. Belki bir kuş en sevdiğim tatlıyı çalmıştır uzaklarda bir karada kahve içen kadının tabağından, tam benim adanın üzerinden geçerken hapşuruk tutar da ağzından düşüverir tatlımı. Belki bir şişe bulurum kumsalda, sayfalarca yazılmış heyecanlı bir kurgu romanının nüsfetteleridir. Adanın daha önce gitmediğim bir yerinde en sevdiğim meyvenin ağacını bulurum o gün, kim bilir.


Share:

6 yorum:

  1. bu soruya benim tek cevabim var tatlim..kendim;D digerleri kendimle birlikte geliyor hayatim zaten..
    basarilar tatlim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi kendime kafayı yiyebilirim diye ilk önce başka birini almıştım:) Ne mutlu size:)

      Sil
  2. Instagram'a koyabilecek olsam : )) Instagram'a koymalık 'yalnızlık' var, gel abla geel. Yine güzel bir post olmuş eheh, sabah sabah mutlu oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sizin bu yorumlarınız beni müthiş motive ediyor:)

      Sil
  3. Maddelerin hoşluğu bir yana yazı da edebi açıdan hoş bir yazıydı 👏🏼

    YanıtlaSil