EUPHONY: Ben bir penguen olabilirim.

Haftasonu ne yapabilirim dye bekledim,hatta bu sefer nasıl bloke ederim kendimi dedim. :P

Geçen yazımda eklemekistediğim maddeler varı önemsiz ama yazmaya değer bulduğum. Filmler ve kitaplar.. Film insanı değilim normalde. ( bu ne demekse? ) Biraz küçümsediğim için,populer kültür olarak gördüğüm için boşladığım kültürel faaliyet.

Alıp da internet yüzünden salladığım kitaplarım. Kitapıklarımda yer kalmadığı için buna da bir çözüm getirmem gerekecek acilinden. Depoları boşaltmanın en krtik noktası. Kitapları atmayı,vermeyi sevmiyorum ama belki de bir daha okumayacağım kitapları da tutmamam lazım. Sanki kitap sayısı fazla olunca ödül verecekler ya da entellektüelim diyecem ya.:P Romanlar uzun arayla iki kez okunur da üçüncü gerek var mı  dünyada okunmayı bekleyen binlerce roman varken? Kişisel gelişim kitapları ömürlük gibi geliyordu şimdi tereddütlüyüm. Onları da elden geçirmek lazım.

Haftasonu ne yaptığıma gelirsek ya da hafta boyunca attığım minicik adımları anlatacak olursak... ( niye biz? ) 2 film ve iki kitap bitirdim. Bir haftadır dikilmeyi bekleyen sukulentleri bugün aradan çıkardım,ekstra saksı değişimi de oldu.

Baharat dolabını düzenledim. İçime sinmeyen,bayatları attım,yenilerini kavanozlara yerleştirdim. Normalde bu bakliyat ve baharatları 2 ayda bir elden geçiririm,Antalya nemi ve sıcağında çabuk bayatladıkları ve güvelendikleri için :/ Neyse bu sefer içime sinen bir düzenleme oldu.

Bir haftadır aklımı kemiren bir fikir var. Bir hobi edinmek ama para kazandıran harcatan değil de...  Yeteneksiz ve tembel biri olarak bu konuya eğilmem lazım. Bir de kendimi negatif sıfatlarla tanımlamaktan kaçınmam lazım da bu da benim doğrum karmaşası yaşıyorum.

Yazlıkları kaldıramadım Antalya'nın yazı bitmiş gibi görünse de baharı var bunun :) Daha hırkalara geçiş yapamadık milletçe.

Soğuğu sevmeye başlayan bir penguen olarak daha enerjik ve kocaman penguen adımlarıyla yola devam :P


Share:

4 yorum:

  1. baharatları düzenlemek, önemli :D mutfağı komple etkiliyor valla ehehe. kitaplarıma kıyamıyorum ya. her şeyden vazgeçebilirim ama kitapları eleyemiyorum işte. görsel olarak beni coşturan en önemli kısmı evin.


    ne tatlı minik değişimler yahu. en sevdiğim <3

    YanıtlaSil
  2. Önceden okuduğum kitapları saklamazdım, dağıtır dururdum ama Notlar alırdım. Ülkeler değiştirdikten sonra notlarım kimlikle nerde kaldı bilmiyorum. Şimdi yine kitap stoklamıyorum ama Goodreads de kayıtlama işi bana iyi geldi. Hangi kitap neydi okumuş muydum nasıldı falan hemen bakınca hatırlıyorum. Belki de kitap verememe davranışının altında böyle bir kayıt hissi yatıyordur.

    YanıtlaSil
  3. Kitapları satmayı düşünebilirsin🙋

    YanıtlaSil
  4. Bende yeteneksiz biri olarak bir haftadır kendimi oyalayacak ama aynı zamanda para harcamadan ileride belkide para kazandıracak bir iş arıyorum aynı sizin gibi . Birşey bulursanız benide haberdar edin :)

    YanıtlaSil