Bir Roman Yazmak-2 -Bir Önceki Yazımın Yorumlarına Cevaplar

    ''Yazmaya geç başlayanların sayısı pek çoktur. Günlük hayatın çetin koşulları geç kalanların moralini de olumsuz etkiliyor ama bunun iyiye yorulabilecek bir yanı var: 
      Gecikme boyunca biriktirilenler erken yaşlardakilerden her zaman çoktur.'' 
      (Semih Gümüş; Yazar Olabilir Miyim)



A4 boyutunda olmasa da günlük 5 sayfa hedefime ulaştım :) Önceki taslakların faydası oluyor. Kurşun kalemle yazmak  hızımı artırdı. Dönüp beğenmediğim yerleri siliyor ve keşke şöyle yazsaydım tuzağına takılmıyorum.

Bir önceki yazıya çok güzel yorumlar gelmiş. Teşekkür ederim. İş yeri bilgisayarında yazıyorum ve malesef blogspot uzantılı sayfalar açılmıyor:(( Telefondan yazdığım cevaplar nedense görünmüyor, ayarlarla ilgili bir sıkıntı var sanıyorum.

@küçükjoe şimdilik spontan ilerliyorum. ''Son'' yazmayı bırak bir sonraki sayfayı bile düşünmüyorum. Buraya yazmamın sebebi de o aslında, vazgeçmemek. En azından sizlere ilan ettim.

@merveuzun sizi çok iyi anlıyorum. İnsan neden roman yazmak ister?? Bazı şeyler söyleyebilirim ama yeterli olmayacağını düşünüyorum. En önemlisi, anlatacak çok şeyim var gibi hissedip bunları kişiler ve olaylar üzerinden yazıya dökmek sanırım.

@cem kazan çok teşekkür ederim. Deniyorum. ''Bu iş bana göre değilmiş'' demek de kazanç olacak benim için.

@öğrenenanne, GeCe, Kahve sağolun, var olun.

Cuma görüşmek üzere.


Share:

7 yorum: