Kahve: Geri Sayım, 26 Gün.

Son yazdığımdan beri, toparladım yeniden kaportayı. Bir kere regl bitti, üzerimizden kara bulutlar geçip, yerini dingin güneşli bir gökyüzüne bıraktı.

Bir de son yazıma gelen yorumlar (Gece, Joe, Öğrenen Anne) için çok teşekkür ederim. Gündemime kafa yormakla kalmıyor, bir de olumlu yönlendirmeler yapılıyor. Ne şanslıyım. Biz o gün toplantıyı yaptık, bana bir rota belirledik. Şimdi o rota gereğince, ne zamandır yapmak istediğim teknik bir eklentiyi yapmaktayım, işsel performansıma. O sayede de yeni avlara çıkacağım (LinkedIn kesinlikle iyi fikirdi GeCe) Şu an keyifli bir süreçten geçiyorum anlayacağın.

Bunun dışında, depolarla ilgili çalışmalarım sanki çaba halini geçti, alışma evresine girdi. Kaptıklarımı kaptım, kapamadıklarım başka bir evrene doğru yüzüyor sanki boşlukta. Düzenli şekilde hareket, bedenimin teşekkürünü duyduğum bir beslenme şekli, İngilizce okumalardan öcü gibi korkmamak- hayatımın içerisinde var etmek, işsel planlarımı yavaştan gerçekleştirmek. Yeni seneyi bu haliyle bile karşılamak, bende mutlu olma sebebi. Bu kadarlık bir depo boşaltımı bile nefes aldırdı bana. Ne nefes aldırması, kendime 'yeni bir ben' lazımdı, o gelmiş gibi oldu. Ve bunu hissetmek hiç zor bir şey değilmiş. Bir sürü alışverişe - bakımlara, kökten / büyük ve sürprizli bir olayın olmasını beklemeye gerek olmaksızın, kendiliğinden sadelikle olabilen bir şeymiş. Hayatın içinde birkaç basit düzeltme.

Neyse yine de kalan son günlerde, kaşınmaya devam. Daha 2018'i elden çıkarmadan satmak istediğim birkaç tane daha ürünüm var. Mesela ev ve dijital işlerde depo eritme var... Bir de diş şeysim var. Doğu ile ilgili bir şeyler var. Bayadır ertelenen küçük ürünler olarak, bekleyenler.

Fakat yılın bu vakitleri ne keyifli değil mi? İnsanda yeni fikirler, umutlar, planlar, heyecanlar oluşuyor. Bir senenin bitişi, çok anlam taşıyor. Hepimizin yeni bir sayfa açmaya hevesimizin olması ne hoş, ne çocuk coşkusu!

İster henüz depondakilerle yüzleşmemiş ol, ister hepsini temizlemiş ol. Yeni sene herkese iyi gelecek. Çünkü yeni!

hooop

Share:

4 yorum:

  1. yeni sene hepimize güzelliklerle gelsin inşallah...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Verdiğim öneri o kadar önemli değil sanıyordum. Zira nasıl Facebook hesabı olmayan yok gibiyse, burada da iş hayatında olup linkedin hesabı olmayanı dövüyorlar. Çok çok mühim bir ayrıntı. Hatta linkedin nasıl efektif kullanılır diye yazılar, Videolar tartışmalar. Anahtar kelimeler ve bağlantı kurduğun arkadaşlar, şirketler vs çok önem kazanıyor. Epey bir strateji gerekiyor linkedin için. Bu konularda biraz çalışma yaparsan sonra rahat edersin. Benim adam Hollanda’ya geldiğimizden beri (5,5 yıl) üçüncü işine girdi (ilk geliş işini saymazsan hepsi linkedin). Ve bi dünya da teklif aldı. Öyle ki iş değiştirmek istemediğinde hesabı donduruyor o derece. Sana da böyle bol Mesajlar geldin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burada da öyleymiş. ben linkedIn'i sadece yönettiğim sosyal medya hesapları için kullanıyordum, kendi iş ağlarımı kurmak için kullanmak aklıma bile gelmedi. bi baktım ki ne göreyim, bizim mahalledeki tesisatçı bile oradan kendini dünyaya duyuruyor, bi ben kalmışım.

      Sil