Kahve: Geri Sayım, 2 Hafta- Tükürdüğünü Yalamak


Canlaaaar! (gündemden düşmüş ünlü instoş ağzıyla)

Galiba, sanırsam- depolar projemi çürütecek bir gelişmeyle karşınızdayım!

Bu projenin amacı 100 gün içerisinde uzun zamandır birikmiş 'yapsan iyi olur, yapmalısın, yapmak zorundasın' işlerimi toplayıp eritmekti. Ek olarak bitirebildiklerimin gönül rahatlığı, bitiremediklerimin de 'boşver gitsin' hafifliğiyle, yeni seneye tamamen özgür girebilmekti. Yeni seneye 2 hafta kala, bil bakalım ne oldu?

Evet bazılarınız tahmin etti bile! Yeni seneye girerken, kalbimde içimde beynimde yeni yeni listeler, maddeler çiçeklendi. Ve bir mutluluk sormayın gitsin! Sanki o listesizlik aforizmaları osuran ben değildim, sanki özgürlük nağralarını hiç atmadım ve 2019'da bir tanecik bile görevim olmasın diye kolları sıvamadım!

Sanki aşka tövbe etmiş de, sonra dayanamayıp yeni flört bulmuş biri gibiyim! Yaptığım listeler çok tatlı ama blogcuğum! Yeni taze gelen ürünler, birbirinden güzel. Ve çok anlamlı.

Kızmazsan, ben buradaki depolarımla son hesapları kapatıp, yeni gıcır gıcır listelerime geçeceğim 2019'da.

Bu kez taze bitsin istiyorum tabi ki ürünler. Hiç stokta birikmesin. Günü gününe, anı çoğaltsın zenginleştirsin.

Bir sonraki yazım son 2 haftamda yaptıklarımı konu alacak. Sevgiler.



Share:

7 yorum:

  1. aslinda normal olan bu, hayat devam ettikce de olacak. ne mutlu ki eski listeleri tamamlayip yenilerini buyur edebiliyorsun...

    YanıtlaSil
  2. E bundan doğal ne var :D Tabii ki bir yandan eritmece, bir yandan yenilemece, eşittir: yeni bir sen! Harika :) Çok heyecanlı yaaaa, keşke yeni listeleri de duyabilsek!

    YanıtlaSil
  3. Blog kapanmasın arkadaşlar ya, devam edin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog kapanmasın kapanmasın diyeceğine bi yazı da sen yaz :D

      Sil
    2. Ahaha, üstte ki yorumda yazdım ve sildim.

      Hala yazar alıyorsanız, ben de talip olayım o halde. :)

      Sil
  4. Bence de çok güzel haber, ben buraya yazamamış olsam da, hem sizleri takip etmek hem de kendimi takip etmek açısından çok yararlı oldu bana bu proje. Tekrar tekrar fikrinize sağlık.

    Sanki önemli olan listelerden / projelerden kurtulmak değil de, nasıl onları eritmek, nasıl senelerce süründürmeden baybay seni artık listemde istemiyorum ana göre değilmişsin diyebilmek gibi. Ve ben bu konuya dair ilerleme kaydettiğimi düşünüyorum geçtiğimiz 3 ayda :)

    YanıtlaSil
  5. Eee hani yeni listeler? Ben onları bekledim yazının sonunda. Bir sonraki yazıda bir sakıncası yoksa onları da koyar mısın?

    YanıtlaSil