Küçük Joe: İlerleme raporu.

Yaklaşık 3 hafta olmuş en son buraya yazalı. O arada buranın çehresi değişti. Benim hayatımın gidişatı da. Kendimi çok sıkıya soktuğumu söyleyemem. Öncelikli olarak istediğim, spontan gelişen günlerdi. O konuda başarılı oldum. Fakat artık sonbahara girdiğimiz için, örneğin güneşli gün sayısı azaldı ve ben daha az bisiklete bindim. Yine de bindim canımın istediği kadar.

Fakat bisikletten daha önemli gelişmeler oldu. Romanı tekrar ele aldım örneğin ve bugün itibariyle yazmaya başladım. İki sene süre vermiştim kendime. Şu an iki sene aşırı uzun geliyor. Yılbaşına kadar bitiremesem de yarıdan fazlasını yazacağımı sanıyorum. Ama o ilk taslak olursa onu bilemem. Şu an temiz gidiyorum henüz sadece bir sayfa bile yazmış olsam. İlk bölümün birinci sayfasını yazdım. Girişten hemen sonra.

İş konusu da kendi içinde bir evrim geçirdi. Çok fazla açıklamak istemiyorum çünkü henüz kendimden çok emin değilim, fakat olursa aldığım eğitimi kullanacağım bir iş olacak: psikanaliz. Yine de şu an her şey çok kırılgan.

Korodan ani bir kararla ayrıldım. Müzikten biraz uzaklaştım. Edebiyata yaklaştım. Şu an beni en çok zorlayan şey, iki satır yazsam da birine okutmak için ölüp bitmem. Çok sabırsızım o konuda. Herkes nasıl yapıyor bilmiyorum.

Bundan sonra büyük bir olay olmadıkça her gün romanı yazmayı düşünüyorum. 
Share:
Yer: İstanbul, Türkiye

1 yorum:

  1. Çok heyecanlı, çok güzel! Tabii ki iniş çıkışlar olacak ama bu şekliyle bir rutin çok harika geliyor kulağa, bol şans!

    YanıtlaSil