Kahve: Geri Sayım, 59 gün (Revize isteyenler?)

Yoktum bayadır. Ama depolarım hep gündemimde sayın blog.

Değişik bir dönüşüm sürecinden geçiyorum. Belki de zamanında ekilen düşünce tohumları çiçeklerini açıyor. Bunlardan öteki blogda bahsettim bolca, ilgini çekerse gel.

Günler hızla geçti. Bu arada bir minik çocuk hastalığı bir de ağır yetişkin regli atlatıldı. Yoğundu. Projenin neredeyse yarısı bitmek üzere. 100 gün diye yola çıktık. Kaldı 59 gün. 

Çok kritik vakitler.

Henüz elle tutulur bir gelişme kaydedemeyenler... ya da benim gibi zikzaklı yollar çizenler.. Ne dersiniz, bu Pazartesi itibariyle, kalan son 8 haftada, elimizdeki listeleri yeniden yoklayarak, belki revize ederek, hızlanmaya? İsteyen kendisine gereksiz görünen depo ürünlerini eleyerek, öncelikli olanlara yoğunlaşır. İsteyen listesinden sadece 3 madde seçer.

Odaklanarak 8 hafta, güzel işler çıkarabiliriz bence. 8 haftada neler olur neler? Ben son haftalarıma daha çok odaklanmaya kararlıyım. Ne de olsa sayılı süre, çabuk geçer. 

2019'da yeni kararlar almaktansa, yeni bir seneye girmeden köklü değişimler yapmak için bence şahane süre.

Bakınız, depolarımız.




Share:

1 yorum:

  1. Ahahaha sonnda benim kocanin eeeen basta soyledigi "olmaz o is, tek hedef koyun, anca o zaman olur o is" e gelmeyelim gozunu seveyim :)))

    YanıtlaSil