Kahve: Geri sayım, 45 gün.


Bugün buraya artık bir post girmem gerektiğini düşünüp, (öğlen sularında- telefondan) oturdum 8 buçuk dakikalık video çektim. Güzel güzel depolarımın gidişatını anlattım. Fakat yükleme kısmında sorun yaşadım (hırrr) Epeydir bilgisayar başına geçip ne yazı yazabildim, ne de burayı okuyabildim. Bu hafta ortak blogumuzda hem kaçırdığım leziz yazıları okuycam hem de projemde nerelere evrildim, neler keşfettim bunlardan bahsedicem.

Şimdilik kısaca özetlemek gerekirse;

Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim, hala ilk 5 maddedeyim!!!

Essahtan, her gün 'bugün depolarım için ne yaptım?' diye sormadan, kendi versiyonumda gelişim kaydetmeden günü kapatmıyorum. Fakat yine de çok boyutlu bir akışa kendimi kaptırdığım söylenemez.

Şimdilik garantilediklerim (özellikle 2 madde daha net)

1- Bana iyi gelen beslenmeyi oturtmak (check)
2- Sporun düzenlisi (check)
3- Kitaplarımda yol almak (check)
4- İngilizce dili ve edebiyatında dinlemek, okumak, anlamak (check)
5- Basit şeyler çiziktirmek (check)

İyi de, bir sorun var. Yani depolar projesine başlarken, hiç düşünemediğim bir sorun.

Tam burada kesiyor, baya hain şekilde cuma gecesine koşuyorum. Tabi ki pijamalarla film karşısına (kekik çayı eşliğinde) Volkan bekliyor.

Kaldı son 6 hafta, yuvarlak hesap son 40. Bence artık son düzlükte buralarda daha fazla bulunma zamanı geldi. Hadi 2018, tatlıya bağlayalım mı beraber?

Hiç hesapta olmayan o sorun için, depolarımı eritme yolunda beni şaşırtan o mevzuyu anlatmak üzere en geç Pazartesi buradayım! (bence pazar olur o iş) Ve tabi diğer yazıları okumak, yorumlarda buluşmak gibi özlediğim eylemler için de!
Share:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder